Digitālā Asistenta iespējas

  1. Klientu automātiska reģistrācija.

  2. Klientu automātiska apziņošana, apzvanot vai nosūtot SMS konkrētā laikā, nosūtot šablonveida vai personalizētus ziņojumus.

  3. Vienots telefona numurs visiem gadījumiem.

  4. Izziņas.

  5. Balss pastkastīte.

  6. Iespēja saņemt/nodot informāciju par klienta zvanu no/uz ārējām informācijas sistēmām.

  7. Iespēja ierakstīt zvanus un tos atskaņot.

  8. Iespēja likt asistentam automātiski sazvanīt klientu un savienot noteiktā laikā, kad klients gaida uz līnijas.

  9. Iespēja izveidot konferences zvanus.

  10. Iespēja ierakstīt atgādinājumus un deleģēt darba uzdevumus darbiniekiem.

  11. Iespēja pieslēgt papildus telefona līnijas citām valodām.