Izziņu sniegšana

Digitālais Asistents (turpmāk DA) var nodrošināt klientiem ātri iegūt nepieciešamo informāciju automātiski, bez cilvēka līdzdalības.

Lūk, daži piemēri:

  1. Var uzzināt pieņemšanas laikus pie konkrēta speciālista.

  2. Var uzzināt kompānijas/servisa darba laikus konkrētajā dienā.

  3. Var uzzināt pakalpojuma/pasūtījuma izpildes statusu (piemēram ievadot telefonā pasūtījuma vai klienta numuru)

  4. Var uzzināt pakalpojuma izcenojumus.

  5. Ja ar to visu nepietiek, tad var izvēlēties sarunu ar cilvēku, lai risinātu specifiskus jautājumus/problēmas.

Dažām iespējām ir zināma līdzība ar automātiskajiem atbildētājiem, bet piezvanot DA piektdienā un paprasot, piemēram, kompānijas darba laikus, Jūs saņemsiet atbildi sākot no piektdienas, pieņemot, ka Jums ir aktuāli saņemt informāciju tieši par konkrēto dienu un nevis gaidīt, kamēr DA Jums noskaitīs visus darba laikus no pirmdienas un tiks līdz piektdienai.